torsdag 2 februari 2012

Nystart

Hej på er.
Som ni kanske förstår gick det inte så bra sist. Jag gav helt enkelt upp. Jag la hastigt på mig vikt och nådde tack vare hetsätning och ångestdämpande mediciner som får en att svälla upp som en ballong min högsta vikt någonsin: 95.6 kg. För tre och en halv månad sen startade jag om, och har hittills gått ner 13 kg och väger nu alltså 82.6 kg.
Jag har skaffat gymkort och har dragit ner kaloriintaget avsevärt. (Mitt dagliga intag ligger nu mellan 500 kcal och 1000 kcal). Och nu tycker jag att det är dags att börja blogga igen.
Jag hoppas att ni återigen vill följa min resa!

Dagens intag (än så länge)
Frukost:
2 koppar kaffe med mjölk - 34 kcal
2 st omega-3 kapslar
1 d-vitamintablett
1 äppelcidervinäger tablett
1 vitlöksolja kapsel
1 äppelcidervinägers brustablett

Lunch:
2 portioner Hemmagjord lågkalori Tomatsoppa - 208 kcal
1 kopp kaffe med mjölk - 17 kcal

Sammanlagt: 310 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar